Monday, May 28, 2012

Hậu Quả Của Việc Support JSS về vấn đề PENDING nhiều lần

Cảnh Báo Từ JBP!!!
Một số bạn bị ‘Pending’ với khoản tiền lớn nên đã tạo Support Ticket  liên tục vì :
-Sợ JBP ”quên” không giải quyết trường hợp của mình.
-Nghĩ rằng càng nhiều Support Ticket thì càng sớm được giải quyết.
Và đây là cái giá phải trả :
A customer support staff member has replied to your support request, #833793 with the following response:

Hello.
First of all, let me say opening 50 tickets is uncalled for and would get you banned from the help desk next time. We’re here to help members the best we can and the quickest. Having to close these duplicate tickets slows us down and takes time away from you and all other members. I have closed all of your tickets besides one and have assigned it to Heather. Please do not open anymore tickets and allow her extra time to respond to that ticket.
Thank-you!
We hope this response has sufficiently answered your questions. If not, please do not send another email. Instead, reply to this email or login to your account for a complete archive of all your support requests and response
-Tạo quá nhiều Support Ticket sẽ làm chậm quá trình giải quyết của bạn và làm JBP tốn nhiều thời gian.
-Bạn có thể bị ”banned”-không thể tạo thêm Support Ticket nào nữa!!!
banner

No comments:

Post a Comment